Pokaz silników morskich Yanmar

W dniach 29-31 sierpnia w trzech nadmorskich miejscowościach : Władysławowo, Ustka, Kołobrzeg odbędzie się pokaz morskich silników.

Będziemy mogli zobaczyć nowe modele morskich silników , przekładni jak również napędów.

Pokaz organizowany przez polskiego dystrybutora silników Yanmar na Polskę firmę Techbud z Zielonej Góry

Serdecznie zapraszamy.

pokaz silników morskich

Nowoczesne silniki gazowe 2.4 L nowość wśród silników Yanmar

7b43da2ca84b22396945a7e7f7ed154e

 

Nowoczesny silnik gazowy firmy Yanmar.

 

Zasilany za pomocą LPG bądź gazu ziemnego (NG)

Zalety silnika:

•    Kompaktowy rozmiar
•    Wysoki moment obrotowy oraz moc
•    Szybka reakcja na zwiększenie dawki paliwa
•    Szybki start w każdych warunkach pracy

Silniki te posiadają wielopunktowy wtrysk paliwa (MPI) co daje nam wysoką wydajność oraz mniejszą emisje spalin.
Silnikiem bazowym jest silnik przemysłowy Hyundai.
Przechwytywanie

Specyfikacja silnika:

specyfikacja

W celu jakichkolwiek zapytań prosimy o kontakt.

 

Silnik przemysłowy YANMAR 3TNV82A-BDSA

3TNV82A-BDSA

3 cylindrowy, 4-Cycle, chłodzony cieczą silnik diesla

Typ
3 cylindrowy, 4-Cycle, chłodzony cieczą silnik diesla
Średnica
82mm
Suw
84mm
Przemieszczenie
1.331L
Aspiracja
Wolnossący
System spalania
Bezpośredni wtrysk
Obrót (od końca koła zamachowego)
W lewo
Masa suchego pojazdu
282lbs (sto dwadzieścia siedmiu kilogramów)
Liczba cylindrów
3
Nominalna moc wyjściowa
30.2/3000 (HP / rpm)

SILNIK MORSKI NAPĘDOWY Yanmar CH3

CH3 wyjściowa: 57,4 – 206kW

W zależności od specyfikacji lub opcji, które zostały wybrane, model może się nieznacznie różnić od tego na zdjęciu.

Specyfikacja

Model silnika 4CHE3 6CHE3
Liczba cylindrów 4 6
Średnica cylindra x skok (mm) 105 × 125
Pojemność skokowa (lit) 4,33 6,494
Wyjście Ocena M (kW (MHP) min -1) 57,4 (78) / 2550 84,6 (115) / 2550
Wyjście Ocena L (kW (MHP) min -1) 62,5 (85) / 2600 95,6 (130) / 2600
System spalania Bezpośredni wtrysk
Aspiracja Naturalne wolnossący
Uruchomienie systemu Elektryczny Rozruch silnika (24V 4.0kW)
System chłodzenia Wymiennik ciepła
Rozmiar obudowy koła zamachowego i koło zamachowe SAE # 3 i 11-1/2 cala
Sucha masa (kg) 570 (z morskiego biegu) 700 (z morskiego biegu)
Wymiary (dł. x szer. x wys.) mm) 1258 × 688 × 1022 z YX-30 1496,3 × 690 × 1018 z YX-30
Model przekładni Mrine YX-30 YX-30
Typ Hydrauliczne sprzęgło wielotarczowe, mokre typ
Przełożenie 2,03 2,55 2,96 3,48 2,03 2,55 2,96 3,48
Kierunek obrotów
[Śmigło wał]
Zgodny lub przeciwny do ruchu wskazówek zegara patrząc od rufy
Sucha masa (kg) 70 70
Model silnika 6CH-HTE3 6CH-WUTE
Liczba cylindrów 6
Średnica cylindra x skok (mm) 105 × 125
Pojemność skokowa (lit) 6,494
Wyjście Ocena M (kW (MHP) min -1) 125 (170) / 2550 188 (255) / 2550
Wyjście Ocena L (kW (MHP) min -1) 140 (190) / 2600 206 (280) / 2600
System spalania Bezpośredni wtrysk
Aspiracja Turbosprężarka + intercooler
Uruchomienie systemu Elektryczny Rozruch silnika (24V 4.0kW)
System chłodzenia Wymiennik ciepła
Rozmiar obudowy koła zamachowego i koło zamachowe SAE # 3 i 11-1/2 cala
Sucha masa (kg) 895 (z morskiego biegu) 940 (z morskiego biegu)
Wymiary (dł. x szer. x wys.) mm) 1575 × 736 × 1096 z YX-71 1599,5 × 736 × 1111 z YX-71
Model przekładni Mrine YX-71
Typ Hydrauliczne sprzęgło wielotarczowe, mokre typ
Przełożenie 2,07 2,58 2,91 3,53
Kierunek obrotów
[Śmigło wał]
Zgodny lub przeciwny do ruchu wskazówek zegara patrząc od rufy
Sucha masa (kg) 220

Silnik jednocylindrowy Yanmar L70N

Model silnika L48N L70N L100N
Typ 4-suwowy, pionowy cylinder, chłodzony powietrzem silnik wysokoprężny
Liczba cylindrów 1
Średnica x skok tłoka (mm) Φ70 x 57 Φ78 x 67 Φ86 x 75
Pojemność (w litrach) 0,219 0,320 0,435
Ciągły
Oceniono
Produkcja
Prędkość obrotowa silnika (rpm (min -1)) 3600 3000 3600 3000 3600 3000
Moc (kW [PS]) 3,1 [4,2] 2,8 [3,8] 4,4 [6,0] 4.1 [5.5] 6,6 [9,0] 5,7 [7,7]
Maksymalny
Moc wyjściowa
Prędkość obrotowa silnika (rpm (min -1)) 3600 3000 3600 3000 3600 3000
Wyjście / Eng. Prędkość (kW [PS]) 3,5 [4,7] 3,1 [4,2] 4,9 [6,7] 4,5 [6,1] 7,4 [10,0] 6,5 [8,8]
Dzień biegu (rpm (min -1)) 3800 ± 30 3175 ± 30 3800 ± 30 3175 ± 30 3800 ± 30 3175 ± 30
Silnik
Waga (na sucho)
Rozrusznik elektryczny (kg) 32,0 41,0 53,5
Początek Recoil (kg) 27,0 36,0 48,5
System chłodzenia Powietrze tłoczone przez wentylator sprzęgła
System smarowania Wymuszony Iubrication z Trochoid Pump
Uruchamianie systemu Electric start / Recoil początek
Wymiary Długość całkowita (L) (mm) 332 378 412
Całkowita szerokość (W) (mm) 384 422 471
Wysokość całkowita (H) (mm) 417 453 494
System smarowania Dispstick Upper Limit (mm) 0,80 1,05 1,6
Dispstick Dolna granica (w litrach) 0,55 0,65 1,0
Olej pojemność zbiornika paliwa (w litrach) 2,4 3,3 5,4

Silnik wielocylindrowy Yanmar seria MM 3TNM68

Model:     3TNM68

Typ:3 cylinder, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik Diesla
Bore: 3
Stroke: 68mm
Suw: 72mm
Przemieszczenie:0,784 L
Aspiracja:Wolnossący
System spalania:Wtrysk pośredni
Obrót (od koła zamachowego):W lewo
Masa:160lbs.
Prędkość obrotowa:3600rpm
Net Intermittent Hp:18,9 (14,1) / 3600 KM (kW) / rpm
Uruchamianie systemu: Elektryczny
System chłodzenia: Grzejnik
Długość (silnik bazowy tylko): 17.0in [431mm]
Szerokość (Base engine only): 15.7in [400mm]
Wzrost (Base engine only): 19.7in [500mm]

Silnik jednocylindrowy Yanmar L100N6

Model : L100N L100N6
Typ: 4-suwowy, chłodzony powietrzem silnik diesla
Obroty rpm (min -1) 3600
Ilość cylindrów: 1
Średnica x skok:  86 x 75 mm
Pojemność:  0,435 litr
Moc maksymalna:  7,4 [10,0] kW [PS]
ciągła 6,6 [9,0]
Start ręczny lub ręczny + elektryczny
Pojemność zbiornika paliwa:  5,4 litr
Masa („suchy silnik”) start ręczny  48,5 kg
start ręczny + elektryczny 53,5

Silnik jednocylindrowy Yanmar L100N5

Model   L100N L100N5
Typ 4-suwowy, chłodzony powietrzem silnik diesla
Obroty rpm (min -1) 3000
Ilość cylindrów 1
Średnica x skok mm 86 x 75
Pojemność litr 0,435
Moc maksymalna kW [PS] 6,5 [8,8]
ciągła 5,7 [7,7]
Start ręczny lub ręczny + elektryczny
Pojemność zbiornika paliwa litr 5,4
Masa („suchy silnik”) start ręczny kg 48,5
start ręczny + elektryczny 53,5